Dad Rocks! @ Studenterhuset



Mit kamera har lagt lidt stille på det sidste. Det indrømmer jeg gerne. Det skyldes i høj grad, at jeg efter vores rejse i sommer og det efterfølgende bryllup følte, at jeg var blevet udsat for en overdosis. Derudover så har jeg lige fået en iPhone 5 og jeg nyder lidt, at det er så komfortabelt at have med på farten.

 Men i fredags fik jeg endelig taget mig lidt sammen og fik hevet mit Canon 600D med 50mm f/1.4 ned fra hylden. Dad Rocks! spillede i byen og det plejer altid, at være en god oplevelse at se ham på scenen. Lysmanden var dog ikke glad for alt for meget lys på scenen, så det var også lidt en udfordring at få dem helt skarpe. Men det skyldes nok også, at jeg lige skulle finde mig til rette igen med et kamera i hånden.

Broken Twin spillede samme aften, men de billeder får I en anden dag.

Ingen kommentarer: